Badania Satysfakcji
i motywacji pracy

W ostatnich latach nastąpił gwałtowny rozwój świadomości pracowników. Wzrosła umiejętność analizowania procesów technologicznych, procesów społecznych oraz zdolność dostrzegania zagrożeń zdecydowanie szybciej, niż dostrzegają je menedżerowie.

Pracownicy chcą rozwijać przedsiębiorstwo, ulepszać procesy, kształtować nowe zasady i standardy, tworzyć swoistą, charakterystyczną dla organizacji kulturę. Badanie satysfakcji klienta wewnętrznego pozwala na swobodne, bezpieczne wypowiedzenie się każdego pracownika na temat funkcjonowania firmy i zbadanie poziomu zadowolenia (satysfakcji) personelu.

Celem badania

SATYSFAKCJI KLIENTA WEWNTRZNEGO JEST BADANIE OPINII WSZYTSKICH
ZATRUDNIONYCH W 7 PODSTAWOWYCH OBSZARACH FUNKCJONOWANIA FIRMY:

  • KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA POMIĘDZY DZIAŁAMI
  • ORGANIZACJA PRACY
  • PRACA ZESPOŁOWA I ATMOSFERA PRACY
  • WYNAGRODZENIE, ŚWIADCZENIA I INNE KORZYŚCI
  • SZKOLENIA I ROZWÓJ
  • IDENTYFIAKCAJ Z FIRMĄ
  • OCENA BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO

ZLECENIODAWCA MOŻE

ROZSZERZYĆ BADANIE O NOWE, INTERESUJĄCE GO OBSZARY NP.:

  • POLITYKA RÓWNYCH SZANS
  • ZARZĄDZANIE FIRMĄ
  • PYTANIA DOTYCZĄCE SPRAW BIEŻĄCYCH W FIRMIE
  • PODEJMOWANIE DECYZJI

Zobacz także

Firmy

Instytucje